LOve

Thursday, December 13

Bedroom


MISI RUMAH BARU


Bagi aku bilik tidur sama penting dengan ruang tamu.. jangan hanye ruang tamu je kelihatan cantik bersih untuk tatapan tetamu..
Bilik tidur juga sama pnting walaupun  bukn untuk tatapan tetamu tapi untuk diri sendiri dan pasangan.. tak semstinya yang sudah berkahwin saja yang bujung pun same untuk keselesaan bersama...


Bagi aku bilik tidur bukan hanye sekadr untuk tidur tapi untuk merehatkan diri dari segala nye..
bagi yang sudah berkahwin bilik tidur juga adelah salah satu tempat untuk bermanja dan Terkumpul "segala rahsia".
jadi jangan biar kan bilik tidur hanyelah sekadar tempt tidur atau tempt untuk bersalin pakaian sahaje..

Ok, sekrang cerita pasal idaman bilik tidur aku.. bagi aku , aku suke kan suasana romantik dan tenang di bilik.. sekurang2 nye bile penat di tempt kje balk rumah masuk bilik rasa tenag dan seronok..

Bilik tidur aku xnak terlampur over cukup lah simple tapi cantik dan yg paling pnting ROMANTIKA hehehe.. aku ni bukan suke sgt kemas bilik so aku xnak bilik tu terover2 lak karang ular sawa masuk pun tak perasan hehehe ..

So aku ade dah 2 3 koleksi bagi aku menarik tapi kne jugak berbincang dgn si dia .. yelah leps ni berkongsi bilik taknak lah aku suke dy x suke so kesimpulannye bia lah sama2 suke bukn owg lain pun yg akn tidur bilik tu KAMI BERDUA jugak kan..




sumber : google


Kire di atas ni top 3 lah bagi aku
menepati citerasa aku 
tak tahu pulk menepati citerasa si dia atau tidak kan..



sumber : majalah

ok yang di atas ni juga antara warna yang sangt sesuai bagi bilik tidur
mungking aku boleh sesuaikan untuk 2 bilik lagi di rumah
bilik tamu pun kena titik beratkan juga.

No comments:

Post a Comment