LOve

Thursday, December 13

Kitchen


MISI RUMAH BARU


Pernah tak kowang dengn dapur dulu baru ruang tamu.. mesti tak penah denga kan.. dulu aku pun pelik jugak tapi sekrng ni dah bnyak kali denga so dah rasa mcm bede tu biase..

ok aku terangkan ape itu yg aku maksd kan.. kalau kowg perasan sekrng ni bnyak rumah xkesh lah apartemen or konda ke senang cerita rumah2 mewah mesti akn jumpe dapur dulu baru ruang tamu kate nye konsep moden hmmm yelah kot kan aku pun x tahu hehehehe ..

kalau ikut aku, aku tak bape bekenan sgt style mcm tu.. pulak tu ruang dapur terdedah yg agak luas so tak bape seronok dan ase mcm x sopon (itu aku rasa lah) tp nak x nak skrng ni smue rumah dah style dapur dulu baru ruang tamu so tiade pilihan..

Nak taknak aku kne gak terima sbb rumah aku akn dtg pun jumpr dapur dulu baru ruang tamu so aku kne lebih ambil perhatian yg terlebih di ruang dapur..

Tak nak lah orang datg tengok dapur berselerak mcm tongkang pecah.. tak bermaksud dapur kemas aku tak masak ye.. 

kalau ikut aku nak ruang dapur yang besa so senang nak bergerak sane sini kalau nak masak.. acehh denga mcm nak masak selalu je ni.. sekurang2 nye perlu lah selesa kan...



 dapur mcm ni pun ok gak kan simple tp lampu tu taknak mcm tu memg bagi sesetengah orang
mungkin cantik tp aku kurang berminat 

Sumber : google



ok aku rasa dapur mcm ni ok sbb ruang dapur rumah nanti xde lah besa sgt
so aku sgt suke dgn gaya mcm ni nmpak sgt simple
dan paling penting kemas dan menarik
tp aku tidak lah boleh ade wrna putih tu sbb aku ni kalau masak agak ganas
so aku akn rasa wrna putih tu akn bertuka wrna warni hihi

Sumber : google



sebena nye aku nak sgt dapur mcm ni romantik kan
alahai aku ni nak romentik sja taw lah nanti baru khwin
kalau boleh smue nak romantik (perlu lah baru suami sayang)
nampak mewah kan itu kalau aku dpat ruang yg besa lah kan
kalau dapur rumah nanti ase nye x dapt kot mcm ni(ayat pasrah)

Sumber : google



ini pun agak simple dan sgt sweet 
suke gak tp yang ni gak mcm dah biase
(padahal dah bekenan yg no. 2 ats tu)
tapi masih citerasa aku lah
nampak mcm best lah

Sumber : google

wah cakap pasal citarasa or design bukan main tinggi lagi mcm lah rumah nanti kondo..
tapi sekurang2 aku ade citerasa sendiri itu yg pnting kan.. mane tahu satu hari ni aku ade rumah yang ruang yg sgt besa dan boleh lah aku buat ape yg aku idamkan ... dah bermula lah aku nak berangan melambung2..

No comments:

Post a Comment