LOve

Thursday, December 13

Bathroom



MISI RUMAH BARU

Memandang kan tidak lame lagi aku dah nak berpindah rumah dan akn ade rumah sendri jadi mulai sekrng kje aku ade lah menggoogle benda2 yang berkaintan rumah hehe..

 So entry ni aku nak cerita mengenai bilik air atau melayu nye "bathroom" yang sagt2 pnting bagi aku selain ruang tamu dan bilik tidur. bilik air lah selalu mendapt kunjungan dari tetamu yang dtg ke rumah so kne lah bersih! 

aku feeling2 nak bilik air macam hotel atau kat spa2 mewah...kate kau...
best kan....walaupon tu hanye bilik air..
tapi rase feel tu...penting gak nak dilayan...
bilik air kan part of terapi pada diri...
kalau bilik air berlendir...nak terapi ape bende nyer..

berbalik pada bathroom idaman aku.. aku idamkan bathroom ala2 hotel cehhwahh tak mengalah kau ye lah kite jugak nak pakai nye kan so nak gak rasa selesa mewah hamboi hahaha ..

Bagi aku bilik air tu sangat2 lah pnting dan perlu di titik berat kan.. ni tak selalu sgt bilik aie di "anak tiri kan" nasb kau lah bilik air kihkihkih..

Tak semestinye bilik air kecik x boleh buat ala2 hotel or spa hnye kite yang kne pandai mengubah nye bnyak bnde kite boleh cari kat hadway tu kan x semestinya kat kedai2 yg mhal so kat situ dah jimat.. ITU YANG PENTING "JIMAT"



sumber : google


Cakap pasal citerasa memag tak mengalah kau.. tp bile tngok bajet jaoh sgt nak jadi mcm ala2 hotel yg best tu hmmmm.. so secaraperibadinya aku rasa bilik air yg aku ingtkn tu boleh nak buat bia nmpak tak boring cari saja di ikea or hadway berlambak.. sedia kan saje duit pasti jalan smue nye..

 

No comments:

Post a Comment