LOve

Wednesday, January 16

DuA PuLuH DuA TaHuN

Assalamualikum..
Frst sekali aku nak ucapkan "SELAMAT HARI JADI YANG KE 22 TAHUN "kepda diri sendiri.. alhmdulilah aku masih diberi kesampatan untuk hidup di muke bumi mu ini tuhan, masih memberi kesempatan untuk mendekati diri dgn mu alhmdulilah =)  ..

Ok umur pun dah makin meningkat rasa mcm baru je masuk tadika tup2 dah nak kawen terasa begitu cepat masa berlalu betul kate owg masuk je angka 20an memg akn terasa masa makin cepat berlalu mungkin sbb kte sudah berkerjaya hmmmm kemungkinan ..ape yg aku harap pada umur 22 tahun ni adalah :
1) lebih mendekati diri dgn allah
2) moga diri makin tabah dgn segala cabaran & dugaan
3) menjadi anak & isteri mesali =)
4) ingin lebih berjaya
5) menghargai owg sekeliling terutama pada SUAMI & KELUARGA =)
6) and seorang yang happy go luky
7) sentiase berfikiran positif dlm semua benda =)


Tahun ini memberi makna PALING besa dalam hidup aku dari seowg gadis yg ala2 ayu -_- akn menjadi sowg isteri yg disayangi . tak ku sangka aku bertemu jodoh begitu cepat sekali alhmdulilah sekurang2 nya aku sudah ade teman . dan tak ku sangka umur 22 tahun ni aku akan mengakhirkan zaman bujang terangTangTang hehehe... BESTTTTTTTTTTTT jgn jealous ye =)

Tengok saja dan baca saje lah di wall FB ku tak putus2 kawan2 sahabat2 memberi ucapan selamt hari jadi pade diri ku sgt2 teharu ok =(  dan ramai jugak yg wish selamt pengantin baru haaaa over lah dowg ni lambt lagi dah nak wish sekeh kang ! saje nak bagi aku bergelar "PUAN" cepat sgt..MYBFF semua wish kat fon and call heeeee syg dowg... tanpe dowg aku takkan jadi sowg yg begini dan bergitu hahahahha... LOVE U MY FRIND 4 EVER muahhhhhhhhh !

Tahun ni sambut bzdy ber2 tahun depan mungkin ber3 -_- blup blup blup haaaaaa perasan pulak hahahaha .. silp2 tahun depan dapat hadiah bzdy kne berpantang haaaaaaaaaaaaa lagi lah over minah sowg ni belum pape dah berangan .. TAPI kalau boleh aku nak anak aku nanti lahir bulan 1 jugak ! sbb mama ngn papa dy lahir di buln JANUARI so senang nanti smbut bzdy sekali arung je jimat pun jimat... NAMPAK tak aku pun planning awal kihkihkihkih 


THANK YOU 4 EVERYBODY



No comments:

Post a Comment