LOve

Monday, December 31

2012 =)

Assalamualaikum

Memandangkan hari ni hari terakhir 2012 mesti ramai yang post azam2 yang tercapai or tidak kan.
Alhmdulilah aku masih dipnjangkan umur sampai ke hari ,waktu dan ketika ni. 
OK cakap pasal AZAM 2012 aku sebenarnye takde azam tapi aku ade TARGET 2012, dan alhmdulilah aku dapt capai target yg aku mahu kan salah satu nye aku sudah ade KERETA sendiri  dan yg lain2 bia aku saja yg tahu =)

Alhmdulilah untuk 2012 ape yg aku mahu kan tercapai. Ade yg kate azam aku tahun ni kawen owhhh TIDAK sama SEKALI OK ! 

Aku tak lah berpelajaran tinggi macam orang lain tapi aku bersyukur dgn kerja aku sekarang ingt senang dgn SPM je aku boleh jadi mcm ni, dgn SPM je aku dapt gaji yang aku idamkan. owg lain yg ade degree pun masih memangur. So aku bersyukur sangat2 alhmdulilah.


Sebut 2013 haaaa ni baru AZAM nak kawen in syaa allah kalau itu takdirnya hehe..
kalau dah kawen bergelar isteri msti lah nak jadi ISTERI MESALI kan.. 

TAPI TAHUN 2013 aku ade target baru haaa ni aku bagi tahu sebab benda baik hehe.. TARGET AKU TAHUN DEPAN NAK ANAKKKK ! heeee 

Mesti ade yg kate aku muda lagi baru kawen enjoy dulu nanti baru buat ank.. TAK! aku taknak macm tu, aku nak sowg ank paling2 tidak pun. DOA kan aku ye murah rezeki AMIN =)

Ok lah, memandangkan lagi bape jam nak berakhirnye 2012, saya SITI FATIMAH ABDUL RAZAK ingt meminta maaf kepada semua yang mengenali diri ni atau tidak dari hujung rambut hingga hujung kaki =)


No comments:

Post a Comment