LOve

Tuesday, December 20

feningFening lalat

salam my blog ! wahhh agak lame aku x berkrya dgn kamu blog.. xde mase nak bukak blog ni bile ade mase free je tido tu bdn makn besau bhahaha.. pejam celik dah nak hbs hujung tahun 2010 an.. mcm2 bnde dah belaku.. bnyk gak kenangan2 2010 ni =)) tp azam tahun ni x tecapai lagi aku nak bawak smpai tahun depn hihi boln an kihkihkih,, alhmdulilah hidp aku senang and bhgia sgt2 terima kasih ya allah ! aku bersyukur ats smue kau kurnia kan untuk ku.. tahun ni aku dpt ank buah frst time ade ank buah sndri best gile lah ! nme ank buah aku NUR ATIQA!! insyallah tahun depn aku akn dept akk ipa pulk hihi makin bertambh fmly aku nanti.. AND..... hihi aku pun akn jadi milik owg gak tahun depan INSYALLAH... doa kan yg terbaik ok! so strt skrng kne lah kumpul duit tok mase dpt KAMI... aku bakal dpt mak mertua mcm mne lah kan hihi khdupn aku pun akn berubh hihi.. pas tu ade ank sndri wahhhweeee best nye ade ank*dah mule aku berangan lebh2 ni*
ok lah my bolg aku out lu makin pnjang makn mengarut aku berangn nanti.. bile2 ade mase mcm ni aku berkarya ye blog hihi... =))

No comments:

Post a Comment