LOve

Thursday, March 31

~bEtuL kaTA AwAk~

awak sAngat2 sayangkan saye...
saye percaye kata awk 2,
cozzz saye da nmpk sayang wak kat saye...
mungkin sebelum niew,,
saye y silap x nmpk awk sayangkan saye..
mungkin selama niew,saya xyakin..
awk betul2 sayang,setia kat saye..
mungkin saya takut untuk hadapi kekecewaan bila saya mula sayang awk,t.c pasal awak..
tapi,awk wat saye tercari2 kat awk..
mungkin juge saye takut awk x seyes dengan saye...
tapi,akhirnye saye nmpk y awk betul2 hargai saye dalam idop awk..
awk saye betul2 sayangkan awk..
saya sentiase berdoa awk akn jadi milik saye..
tapi kalo wak x jdi milik saye..
y pling penting
awk sangat2 sayangkan saye...
tq untuk awk gak coz wat sye senyum sowg2,mara,jerit2...
hahaha..
untung dpt bf cm awk..
hahaha
(bajet)
just saye nk wak tahu saya sayang awk...


p/s:hargailah sebuah perhubungan y kita bina,pertahankan selagi kita mampu,
lepaskan lah bila kta rase dia bukan ter bek untuk kita
setiap hubungan tidak pernah terlepas dri masalah...
U ARE MY ONLY

No comments:

Post a Comment